16. 1. 2018.

ПОЛИТИКА: Стонотениски виртуози и у познијим годинама

Извор: Политика
На надметању у хали „Пинки” у Земуну међу највештијих осам такмичара пласирао се и пензионер из Русије.
Они има­ју мно­го то­га за­јед­нич­ког. Ни­су са­мо обич­ни пен­зи­о­не­ри већ и ве­шти сто­но­те­ни­се­ри, пре све­га за­љу­бље­ни­ци у спорт. Не­дав­но су се оку­пи­ли на пр­вом сто­но­те­ни­ском пр­вен­ству пен­зи­о­не­ра ко­је је одр­жа­но у СЦ „Пин­ки” у Зе­му­ну, у ор­га­ни­за­ци­ји Но­вог удру­же­ња пен­зи­о­не­ра Ср­би­је. Ујед­но, са­ла у Зе­му­ну би­ла је и ме­сто где се одр­жа­ло ме­ђу­на­род­но над­ме­та­ње на ко­јем се ме­ђу нај­ве­шти­јих осам так­ми­ча­ра пла­си­рао и пен­зи­о­нер из Ру­си­је. Нај­бо­љи ме­ђу нај­бо­љи­ма би­ли су Јо­ван Ден­чић, нај­мла­ђи у пен­зи­о­нер­ском ста­жу, али пр­ви на ли­сти, по­том Алек­сан­дар Ми­ха­и­ло­вић, ко­ји је за­у­зео дру­гу по­зи­ци­ју, и на кра­ју Пре­драг Илић, ко­ји је мо­рао да се за­до­во­љи тре­ћим ме­стом, иако је по­знат као пр­вак Бал­ка­на у сто­ном те­ни­су у ка­те­го­ри­ји ве­те­ра­на.
– До­сад се ни­ко ни­је до­се­тио да на­пра­ви баш ова­кво пр­вен­ство. Бу­ду­ћи да је над­ме­та­ње про­шло ка­ко смо и за­ми­сли­ли, од­лу­чи­ли смо да га  ор­га­ни­зу­је­мо два­пут го­ди­шње. Јер, све нас по­ве­зу­је, спорт, љу­бав пре­ма сто­ном те­ни­су и, на­рав­но, то што смо у пен­зи­о­нер­ским во­да­ма. Не­ки од нас су одав­но так­ми­ча­ри у овој спорт­ској ди­сци­пли­ни. До­ду­ше, не над­ме­ће­мо се у су­пер­ли­га­ма, али су не­ки при­зна­ти у ре­ги­о­нал­ним, што ни­је за пот­це­њи­ва­ње – ка­же Алек­сан­дар Ми­ха­и­ло­вић, пот­пред­сед­ник НУПС-а, за­ду­жен за ор­га­ни­за­ци­ју пр­вен­ства.

Нема коментара:

Постави коментар